Front View

前言

Well.... 真係好耐無update過網頁,今次就帶了一隻MG英格倫來獻醜^^。此模型製作時間用了3個多月(其實係無咩時間整先搞到甘耐....),都係廢話少說,入正題好了。



Side View


Rear View

製作過程及上色配對

製作過程其實很簡單,由於英格倫是以白黑為主色,比較單調,如果想弄特別一點就最好做一下舊化或者是拋光(實行當係車甘上色處理),而我就選擇了後者。基本上分件上色後,最重要的是如何拋光,我就參考了新聞組某幾位高手的方法,在上色後噴上"力架",之後用compound塗上眼鏡布係甘"卒"(點卒?? 卒到同一個位無哂compound兼有d令就算ok);全身卒過一次後等1,2日再重複以上步驟,整個cycle搞左3次(差唔多成個星期....)就當完成..... 之後再上刮貼~ 搞掂。另外要注意的是,眼罩要做好masking先上色~

顏色方面,資料如下:
黑色:Black
白色:Off White
啡色:Flat Brown



左腳內藏手鎗一支


我都唔知呢支鎗叫咩名-.-".


唔知擺咩姿態好...


我花了不少時間卒個背包


後記

其實卒左3次compound之後,我覺得唔係太"令",絕對係自己抓不到拋光的秘訣吧~.~ 我覺得我處理啞色的表面有一手,倒是"令"面的.... 好像非常差.... 自己見到今次的作品平平無奇,都覺得有d唔開心.... 好啦....呢排好忙,下一次更新再見^^"



影完先覺得個姿態怪怪地
 
 

完成日期: 12/2002
Modeled by Kozue

You are the visitors