﻿<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<rss version="2.0">
<channel>
<title><![CDATA[當肥牛遇上女王時]]></title> 
<link>http://www.kozue-studio.org/blog/index.php</link> 
<description><![CDATA[      我們沉迷輕小說的每一天]]></description> 
<language>zh-tw</language> 
<copyright><![CDATA[當肥牛遇上女王時]]></copyright>
<item>
<link>http://www.kozue-studio.org/blog/read.php?</link>
<title><![CDATA[女王發功事件 二回目]]></title> 
<author>肥牛 &lt;cow@kozue-studio.org&gt;</author>
<category><![CDATA[肥牛女王的點點滴滴]]></category>
<pubDate>Tue, 06 Nov 2007 08:48:38 +0000</pubDate> 
<guid>http://www.kozue-studio.org/blog/read.php?</guid> 
<description>
<![CDATA[ 
	話說之前已經見識過女王將Low B精神發揮得淋漓盡致 (想重溫上次發功事件請點擊 <a href="http://www.kozue-studio.org/blog/read.php?45" target="_blank"><span style="color: #4169E1;"><u>這裡</u></span></A> )<br/>今次她還要再接再厲, 一星期之內連續發功兩次, 好像唔搞到我orz就不罷手似的~~<br/><br/><br/><u><strong>事件一</strong></u><br/><br/>話說某日天氣乾燥, 可能是因為我用熱水沖涼的關係, 皮膚有痕癢的感覺<br/><br/>牛: 奇怪, 周身都好鬼痕..... 又唔似比蚊咬, 唔知係咪因為用<span style="color: #D2691E;"><strong>熱水沖涼</strong></span>所以搞到皮膚乾燥<br/><br/>女王: 你用咩<span style="color: #FF4500;"><strong>沖涼水</strong></span>沖涼架?<br/><br/>牛: ......(猶豫左2秒鐘) 咪<span style="color: #D2691E;"><strong>熱水</strong></span>囉<br/><br/>女王: 唔係呀, 我係問你用咩<span style="color: #FF4500;"><strong>沖涼水</strong></span>沖涼呀<br/><br/>牛: ...... (呆左5秒鐘) 你係問我用咩<span style="color: #4169E1;"><strong>皂液</strong></span>呀嘛－．－?<br/><br/>女王: ......下? 呀.... 係呀係呀, 我係想問你用咩<span style="color: #4169E1;"><strong>皂液</strong></span>呀..... 嘻嘻嘻 (<--開始以笑遮醜)<br/><br/><br/><u><strong>事件二</strong></u><br/><br/>近來好像沒有好戲上畫, 正在研究那一天去睇戲時<br/><br/>牛: 不如<span style="color: #4169E1;">禮拜五</span>去睇戲囉?<br/><br/>女王: <span style="color: #4169E1;">禮拜五</span>係<span style="color: #FF4500;">禮拜幾</span>黎架?<br/><br/>牛:　 ............. (頭上一群烏鴉無言的飛過)<br/><br/><br/>事情就是這樣子了....... 完－ｖ－ (今次的結尾有夠簡潔 XD)<br/><br/><br/>Tags - <a href="http://www.kozue-studio.org/blog/tag.php?tag=%25E6%2590%259E%25E7%25AC%2591" rel="tag">搞笑</a> , <a href="http://www.kozue-studio.org/blog/tag.php?tag=lowb" rel="tag">lowb</a> , <a href="http://www.kozue-studio.org/blog/tag.php?tag=baka" rel="tag">baka</a>
]]>
</description>
</item><item>
<link>http://www.kozue-studio.org/blog/read.php?&amp;guid=0#topreply</link>
<title><![CDATA[[評論] 女王發功事件 二回目]]></title> 
<author> &lt;user@domain.com&gt;</author>
<category><![CDATA[評論]]></category>
<pubDate>Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 +0000</pubDate> 
<guid>http://www.kozue-studio.org/blog/read.php?&amp;guid=0#topreply</guid> 
<description>
<![CDATA[ 
	
]]>
</description>
</item>
</channel>
</rss>