SD GP02 製作前言

今次原本只係打算整一隻雙炮既GP02,設計意念純粹因為覺得雙炮個樣可能幾型,而如果拿雙盾的話,樣子應該會好搞笑,於是就決定左甘整啦。上色方面原本打算用原色就算,不過因為早一陣子發生左一件小事,某人竟然質疑我唔識噴陰影同高光,那就沒法子,只好露返兩手俾佢睇下 XDDD,甘上色既設計亦就此決定了。




製作過程略述

最開心的是偷膠位出奇的少,最主要係頭上的角;而改造方面其實好簡單,因為左手多左一支核炮,於是左肩要改成同右肩一樣有連接位托著支炮。而這副模型本身出得幾好,要修正的地方好少,所以其他部份都唔需要花時間去執也已經好好。




上色方面,我覺得礙於GP02既外型,要改色改得好睇唔係甘易,除原色之外,就只有橙色很適合GP02(電擊某一期l曾刊登出一隻以橙色為主色的GP02),不過由於我已經決定左要噴陰影,再加上電擊中的那隻GP02本身既外型已經大幅改動過,如果跟風用橙色唔係甘適合.... 在我不想用原色的前提下,只好改色tone了;之前我砌SD God Gundam 時用既係淡色色tone,沒理由又用淡色... 甘於是決定玩粉色既色tone(反正未試過),藍紅黃3色都溝粉左,而主色既白色則改成偏黃(算係白中帶少黃吧);係雙盾噴上比較重的陰影,亦係膊頭藍色的部份噴上高光(應該算係高光吧 XDD)






後記

自從上次rickdias的選色失敗後,我對選色方面謹慎左好多=.= 幸好今次呢個粉色tone幾好睇,而上身同盾上既陰影我都好滿意。改成雙炮後的GP02好像有少少Gun Cannon的影子^^ 唔駛大改都覺得今次的GP02幾賞心悅目,對我自己來說真係好滿意呢^^ 所以最後手痕地用這GP02改左一幅CG Wallpaper,雖然係小兒科左d,不過希望大家會鐘意啦^^





 





 



手痕之作^^||


完成日期: 9/2004
Modeled by Kozue

You are the visitors