Fornt View

Dom 製作前言

很耐都無砌模型啦....差不多成5個月,由於怕自己技術退步(本身已經唔算好=.=) 所以搵左呢副比較易上手既Dom做實驗品^^。之前某模型鋪清倉賣$5一盒,我一連買左4盒用來試色,今次就以G3 Gundam既Colour Scheme套落這隻大魔身上,這是我在網上看到一位模友整左一隻以灰色為colour scheme 既SD dom,那我亦其參考一下^^。




支炮亂油既,不過效果唔錯^^




Left Side View

 

製作過程及上色配對

製作方面,這隻大魔無咩偷膠位(真是太好啦),我在它的腰加了一d detail並在腰前加上鐵珠。肩膀的水貼用左Bandai自己出既水貼,感覺有點厚,不太好用.... 噴射器兩邊各鑽左兩個凹位,不過第一次嘗試,不小心鑽歪左少少....

上色方面, 資料如下:
白色:明灰白色
灰色:Dark Gray (2)
黑色:Navy Blue



Right Side View


Rear View

後記

今次的製作只花了15小時就完成,最意想不到是加少少detail都花左幾個鐘時間.... 劍的部份我用黑色代替螢光黃/螢光紅,因為我打算讓Dom背住把劍,把劍唔用就唔會發光吧,感覺上比較logic。

 
 

 

 

完成日期: 4/2003
Modeled by Kozue

You are the visitors